Re: Radiobudzik RU-150 DK digital - jak wlaczyc tryb programowania

Użytkownik "darius" snipped-for-privacy@yahoo.ie napisał w wiadomościnews: snipped-for-privacy@e39g2000hsf.googlegroups.com...

> [...]
5 > MaW

Dziekuje bardzo. Niestety obawiam sie ze zegarek jest uszkodzony. Wyswietlacz nie przelacza sie w tryb programowania (miganie diod). Nieraz sie sam wylacza po godzinie, ale wyswietlacz to jedynie dwukropek. Czy takie zegarki sie jeszcze naprawia (50 zl), czy to jednorazowka ? Odkrecilem tylny panel ale nie widac aby tasiemka byl;a wypieta. Jeszcze sprawdze.

Dziekuje.

Darius

Reply to
darius