Re: prze??cznik SCART

Takie rzeczy to tylko w Erze :)

> Najprościej to przeznaczyć na pilocie jeden klawisz do tej funkcji a potem > na jakiejś Atmedze zrobić odbiornik + kawałek kodu w Bascom i będzie > działać.

WOW Nic nie zrozumiałem :/

To ja sobie kupie taki ręczny przełącznik i będę śmigał do tv, przynajmniej sobie poćwiczę.

Reply to
OCTOBeer

Użytkownik "OCTOBeer" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@v4g2000hsf.googlegroups.com...

Nie ma w handlu przełączników które selektywnie przepinałyby Ci audio z jednego źródła a video z innego, musisz coś takiego zrobić sam, dla dwu źródeł nie jest to problemem, dla większej ilości już jest kłopot. Poważnie najprościej zrobić to na procesorze i przekaźnikach, w każdym pilocie masz jakiś praktycznie nieużywany klawisz, wystarczy że będziesz go czytał procesorem ( Bascom AVR ma funkcję do odczytu pilota ) więc łatwo zrobić program który każde kolejne wciśnięcie klawisza pilota przełoży na podpiecie odpowiedniego wejścia SCART na wyjście. Piotr

Reply to
Piotr Pitucha