Re: Protel i footprinty czyli obudowy

U¿ytkownik "Jarek" napisa³ w wiadomo¶ci news:c4f2tf$h4f$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl

Mam protela 99se i jest bardzo fajny ale czasami mnie dziwi taka > rzecz.Dzisiaj uzylem w projekcie zlacza DB-25 z biblioteki > miscellaneuous czy > jakos tak i dlaczego skoro korzystam z tej biblioteki i jest taki > element jak wezme update PCB to wyskakuja mi tam could not execute > all macros i biore no i ogladam preview changes i tam jest napisane > error: footprint .... not found in library ? Co mam zrobic aby bylo > ok ?

Prawdopodobnie biblioteka zawieraj±ca footprint dla tego z³±cza nie zosta³a dodana do listy bibliotek dla PCB. Aby to zrobiæ, nale¿y otworzyæ dokument PCB i wybraæ menu Design - Add/Remove Library.

Zapoznaj siê z "Introductory Tutorial - Exploring Protel 99 SE" ze strony producenta

-- Tomek

Reply to
Tomasz Grodnicki

Tak zgadza sie nie byla dodana.Przeczytalem pare postow i tych kursow do protela z elektrody i juz jest ok Dzieki

U¿ytkownik "Tomasz Grodnicki" napisa³ w wiadomo¶ci news:c4gga5$l14$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Reply to
Jarek