Protel i vodovi

Jel netko mozda zna. Kako u Protelu DXP napraviti da vodovi budu okruzeni s bakrom. Znaci, ne da se vodovi crtaju na plocici nego da se vodovi crtaju unutar bakra. Neznam kako da to objasnim :)). Evo primjer plocice na binsima da me ljudi bolje shvate. Znaci, visak bakra ostaje na plocici.

--
Pero(Klicov), makni SPAM za reply
kaciga glavu cuva ,a sta cuva kacigu?.!!?

Ako misli¹ raditi ono sa binsa, to je najobièniji astabil, pa u biti i ne treba ostavljati bakar.

Inaèe se taj "bakar" koristi za voðenje napajanja, najèe¹æe "mase".

A ako ba¹ ¾eli¹, kada nacrta¹ ¹tampu smjesti na ¹tampu poligon i pove¾i ga na odreðeni NET (mo¾e¹ na masu), iskljuèi "remove dead copper", a ako hoæe¹

*toèno* onakvu ploèicu, onda se poigraj sa "keep out" postavkama.
Reply to
Mario Malenica

Ma to je samo primjer da vidite na kaj mislim.

To znam.

Probavam

--
Pero(Klicov), makni SPAM za reply
kaciga glavu cuva ,a sta cuva kacigu?.!!?
Reply to
Pero

Protel inaèe ima i helpove u pdf-u, u help direktoriju, tamo je sve obja¹njeno (samo treba iskopati iz gomile).

Ako ima¹ onaj bez service packa, moguæe je da ti se poène ru¹iti kod stavljanja poligona, u sluèaju da koristi¹ dvostranu ¹tampu.

Reply to
Mario Malenica

A jel to slicno eagle moze raditi? Nisam probavao al me cist zanima...

Reply to
Mystique

Naravno. Nacrtas poligon i promenis mu ime u neko od postojecih signala. Npr u "gnd" ili "0V" ako postoje ili u koji ti treba.

--
Nasa fudbalska reprezentacija ima pobednicki mentalitet,
uvek igra kao da ona vodi!