Re: Problemy z PL-2303

Żeby było jasne, chodzi o taki badziew:
(to nie moja aukcja, wstydziłbym się zresztą komuś to sprzedawać)

Kurde, mam identycznie wygladajacy (kolor i ksztalt zalewy), kupiony za 5 euro czy cos kolo tego, i ma poprawnie, wprawdzie nie +/-12V, a jakies +/-9V, ale pinout zgodny ze standardem i napiecia tez... Nawet zasilany z portu konwerter PPM->RS232 dziala.

Wskazywaloby to na to, ze w jednakowych obudowach oferowane sa i badziewie i normalne przejsciowki.

Reply to
Marek Lewandowski