Re: pomiar napi?cia na atmega8

> Ano latwiej .. tylko ile to kosztuje ? > > J.

ok $50 wersja z LED ok $35 wersja z LCD. Chyba żadna tragedia.

Reply to
willy

Użytkownik "willy":

W takim razie moze twoja sekretarka poda jakis link do samochodu z woltomierzem ? Aha, koniecznie tez do jakiegos notebooka, bo takich wiadomosci nie oplaca mi sie czytac na starym komputerze.

Heliogabal

Reply to
Heliogabal

Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Jeśli ktoś chce się "pobawić", nauczyć czegoś, albo po prostu ma kaprys żeby robić pewne rzeczy samemu, proszę bardzo. Sam często tak robię. Jednak czasami nie warto wyważać otwartych już drzwi. Chciałem po prostu pokazać koledze że robienie miernika samemu nie jest jedynym wyjściem. Dobrym zwyczajem tej grupy jest odpowiadanie na dany temat a nie czynienie osobistych wycieczek. Jeśli więc nie masz nic ciekawego do powiedzenia to po prostu się nie odzywaj.

Reply to
willy