Re: Pomiar DGPS

Dnia Mon, 3 Nov 2008 17:44:08 +0100, blad napisał(a):

> [...]

Szanowni !

Mam bliskiego kolegę, który jest geodetą. Specjalizuje się w fotogrametrii. Jest on posiadaczem urządzonka umożliwiającego pomiar obiektów np. budynku, działki z dokładnością do 1 cm. Sprawdzone. Przed rozpoczęciem pomiarów / w Polsce/ musi się zalogować we Frankfurcie i pobrać dokładny czas. W przeciwnym razie dokładność jest porównywalna z dobrą nawigacją samochodową. Pozdrawiam. K.

Reply to
krzyś