Re: Polska 240->120 USA i Sony Bravia

Bzdury wasc piszesz, bylem na taiwanie i jakos nie mialem problemow z

> korzystaniem z ichniej sieci energetycznej zeby podlaczyc laptopa a maja > identyczna jak w USA.  Kupilem tez u nich drukarke HP ktora bez problemu > dziala na 220V poniewaz od wielu lat chinczyki produkuja uniwersalne > przetwornice i moduly zasilajace 110-220V. > > Problem 220V dotyczy naprawde starych urzadzen a nie sadze zeby ktos > przywozil do polski stary zlom.- Ukryj cytowany tekst - > > - Pokaż cytowany tekst -

A czytać umiesz? To może jeszcze raz przeczytaj, o czym pisałem. Nic o sprzęcie komputerowym, tylko o najnowszych telewizorach produkowanych specjalnie NA AMERYKAŃSKI RYNEK. Ponieważ nie jest to sprzęt przenośny, to producentowi nie opłaca się tego produkować na wszystkie światowe standardy. Nawet wersje na Wielką Brytanię potrafią różnić się od kontynentalnych

- i hardwarem i softwarem. A ponieważ i tak poza Ameryką taki TV niczego nie odbierze, to i na zasilaczu sieciowym, wyłącznie na 120V, warto kilka $$ zaoszczędzić.

Reply to
Wmak

Wmak pisze:

No to ciekawostka co piszesz bo jak bylem na taiwanie to chcialem kupic TV bo byly bardzo tanie i dokladnie obejrzalem kilka modeli z kazdej strony i wybacz chinczyki tluka model uniwersalny w tej samej cenie przetwornice sa uniwersalne a dekodery multisystemowe i to od wielu lat a na pokladzie samolotow sprzedaje sie uniwersalne przejsciowki UK/USA/EU podobne jak pod tym linkiem

games

Wmak napisał tak:

Jest jeszcze pytanie, co się bardziej nie opłaca: produkcja urządzenia obsługującego wszystkie światowe standardy, czy produkcja fafnastu odmian tego samego ustrojstwa na fafnaście różnych światowych rynków. Nie wiem jak jest w tym szczególnym przypadku, ale rzut oka na rynek skłania ku tezie, że tak ogólnie, to pierwsze jest dużo bardziej nieopłacalne. I nie ma się co dziwić -- kilka dodatkowych elementów (a czasem i to nie) jest dużo tańsze od obsługi całej logistyki, zachowania płynności produkcji poszczególnych podtypów regionalnych itp.

Reply to
Jarosław Sokołowski

A dawniej logistyka byla tansza ?

Amerykanski rynek jest na tyle duzy ze sie oplaca produkowac jedna odmiane. A przynajmniej oplacalo - teraz byc moze tyle tych tranzystorow sie miesci w scalaku ze sie juz przestalo oplacac.

Pan J.F napisał:

Zdecydowanie tańsza. W porównaniu z kosztem wytwarzania.

Już dawno temu, gdy była tylko analogowa TV, 625 i 525 linii, PAL, SECAM i NTSC, fonia FM i AM, dwie polaryzacje wizji, do tego kilka częstotliwości różnicowych, to takie wielosystemowe telewizory były. A opłacało się być może Amerykanom, którzy robili na *swój* rynek. Jak robi Chińczyk, to chce mieć tak, że zawsze swój towar upłynni, obojętne kto się do niego zgłosi.

Reply to
Jarosław Sokołowski