Re: Polaryzacja wej?cia wzmacniacza dla mostka tens

> Dzięki za zainteresowanie, może uda się "wywróżyć" w czym tkwi problem...

Sorry jesli kieruje Cie w slepa uliczke ale nadal wydaje mi sie, ze wejscie przetwornika/wzmacniacza zbiera jakies zaklocenia AC. Sprobuj na poczatek podlaczyc kondensatory (~1nF) miedzy wejscia i mase.

-hob

Reply to
hobgoblin

A może robisz jakiś błąd i nie włączasz tych źródeł +/- 100nA w rzeczywistości?

Reply to
EM

EM pisze:

Prądy są włączone ;)... teraz dorobiłem na zmianę włączanie i wyłączanie. Po włączeniu napięcie mierzone woltomierzem 10Mohm między wejściami to ok 1.2V. Przy wyłączonych prądach jest to ok 0V, czyli źródła były dotychczas włączone (woltomierzem sprawdzałem wcześniej...)...

Pozdrawiam Konop

Reply to
Konop

Też tak przypuszczałem, choć wydawałomi się, że te źródła prądowe... nieważne, sprawdzę, ale już nie dzisiaj :)... niebawem wychodzę... zakłócenia AC podejrzewałem już na początku, bo układ stoi goło monitora kineskopowego - jak się jedną końcówkę amperomierza podłączy do masy, a drugą trzyma w okolicy, to wyniki skaczą ;)... ale po wyłączeniu monitora miernik się uspokaja, a wyniki pomiarów dalej głupie ;)...

Ale kondensatory sprawdzę, przylutuję jakieś jutro :)...

Pozdrawiam Konop

Reply to
Konop

To nie ślepa uliczka, tylko dobry trop :)... dałem kondensatory (w kolejnych przetwornikach): a) 0 b) 22pF c) 2.2nF

Efekt - kanały b) i c) zawsze wykrywają brak przetwornika, kanał a) - loteria :)... zastanawia mnie tylko fakt, że 22pF wystarczą do odfiltrowania tych zakłóceń........

No ale nic, dzięki za pomoc :)...

Pozdrawiam Konop

Reply to
Konop