Re: [OT] Wariujaca myszka

Wt 02 wrz 2003 11:40:08p, "Jarek P." <j snipped-for-privacy@nospam.poczta.onet.pl>

napisal(a):

dzieki za podpowiedz, sprawdze czy to faktycznie to...

ps. ale nie rozumiem czemu efekt sie nasila z czase, przeciez im dluzej komputer dziala wcale nie macham myszka energiczniej, wiec powinno sie to zdarzac podobnie czesto po wlaczeniu jak i po kilku godzinnym dzialaniu...

Reply to
Dygi

Wt 02 wrz 2003 11:40:08p, "Jarek P." <j snipped-for-privacy@nospam.poczta.onet.pl>

napisal(a):

miales racje, kabelki 2 w srodku, ledwo stykaly... ale zrobilem, chyba z godzine bawilem sie z tymi ciupenkimi kabelkami, w koncu nie wytrzymalem, wzialem pistolet klejowy, zalalem wszystko glutem, wcisnalem w myszke, i dziala ;--]

Reply to
Dygi

Nie prawda. oczywiscie wszytko zalezy ile kosztuje Twoja praca. Ale to naprawde mala naprawa. Kabelek sie przciera w dwoch miejscach najczesciej przy wtuczce od komputera a potem przy samej myszy. czasem mozna to wyczuc. Trzeba uciac i rozpoznac polaczania i odtwozyc takie jakie powinny byc. Ale fakt ze zwykla mysza to kosztuje teraz takie gorsze ze wiecej warte sa te czesci z osobna niz cala mysz. Ael ja soja reperuje bo ja lubie a takich teraz nie madobre myszki sa jednak drogie.

Pozdro grzechu

Reply to
Greg Sz

Wed, 3 Sep 2003 22:21:43 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Jarek P." <j snipped-for-privacy@nospam.poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Nie latwiej/taniej kabelek ? Ja za swoja mysz dalem swego czasu 45 zl (A4Tech z dwoma kolkami) i na pewno bym jej nie wyrzucil z powodu uszkodzonego kabelka. Masz pomysly jak kolega Pszemol :-))))

Reply to
BLE_Maciek

Thursday, September 04, 2003, 10:56:12 AM,Jarek P. nastukał(ła):

> [...]

JP> Nie prawda. oczywiscie wszytko zalezy ile kosztuje Twoja praca. JP> Ale to naprawde mala naprawa. Kabelek sie przciera w dwoch miejscach JP> najczesciej przy wtuczce od komputera a potem przy samej myszy.

JP> To faktycznie chwilka pracy i przeciera się głównie przy myszy. Ale ja JP> zostane przy swoim zdaniu, ze to zależy od jakości samego kabla. Miałem JP> mysze highscreena i potem A4 - w obu jak zacczął się sypac kabel, to po JP> pierwszym "skróceniu' potem już trzeba to było robic regularnie co jakiś JP> czas. Obecnie jeżdżę po stole logitechem i wydaje sie nie do zdarcia

Heh oj logitechy tez :D Tyle ze ja mam zabytek - Logitech MouseMan Serial-MousePort - i w niej pada kabelek regularnie - ale mycha swietna - choc rok produkcji

1992!!! Czyli ma 11 lat i wciaz jej z przyjemnoscia uzywam - na drugim kompie bo sam mam a4tech wlasnie.. z delikatnie "zmodyfikowanym" kablem :D (dlawik z termopokurcza przy wyjsciu z mychy - nie pada juz

- a padala oj i to czesto)

Reply to
Łukasz Bolesta

Jak przeplaciles to musisz oszczedzac :-) BYlo kupic myszke za 15 zl to bys nie musial kombinowac. A wymiana kabla wcale nie taka prosta.

Fri, 05 Sep 2003 04:01:04 +0200 jednostka biologiczna o nazwie J.F. <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Ale mysz za 15zl do pewni siakies totalne dziadostwo, w dodatku bez kolek. A kolka sa bardzo wygodne.

Zartujesz sobie chyba ?

Reply to
BLE_Maciek

Cz 04 wrz 2003 04:36:24p, BLE_Maciek <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> napisal(a):

witaj w druzynie, mam taka sam tyle ze dalem 35 zl... i oni kazali mi ja wyrzucic z powodu kabelka ;--]

Reply to
Dygi

Pt 05 wrz 2003 03:20:39a, snipped-for-privacy@wp.pl (Łukasz Bolesta) napisal(a):

no ja swoj zlokalizowalem bardzo prosto: przytrzymalem kabel wyprostowany i skrecilem mycha mocno w lewo o ruszam: dziala, mocno w prawo i ruszam nie dziala, po srodku: "ulubiony" efekt wariacji ;--]

a miejsce mialo widoczne zalamanie, ucialem moze z 0.5 cm kabelka, i poskrecalem... mysle ze nie pusci bo zrobilem kazdemu skretowi kondoma z kleju ;--] nom inna sprawa byla jak pozniej mialem takie zgrubienie ,a 2 cm zmiescie w myszce ;----]

ale sie udalo hehe mam nauczke...

Reply to
Dygi
5 Sep 2003 08:55:31 GMT jednostka biologiczna o nazwie Dygi snipped-for-privacy@NOSPAMpoczta.fm wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Napraw/wymien kabelek i z glowy. BTW mycha niczego sobie.

Reply to
BLE_Maciek

Z kolkami. Nie proponowalem ci przeciez myszki za 7.50 :-)

Zobaczysz ile czasu zmarnujesz :-)

Pt 05 wrz 2003 11:36:35a, BLE_Maciek <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> napisal(a):

wiem, dlatego mysl o skasowaniu tej pozycji sprzed mojego komputera nawet nie zatzymala sie w moje glowie, poza tym juz wyzej pisalem ze kabelek zrobilem, godzina babrania (bo czlowiek niewprawiony) i po wszystkiemu...

Reply to
Dygi