Re: Odczyt czujników - RS485 czy I2C?

Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_dadoro snipped-for-privacy@wp.com napisał w wiadomości news:le0gac$1gd$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

> Rezystor jest albo do wstępnego obciążenia (żeby przetwornica nie > pracowała bez obciążenia), albo do szybszego rozładowania kondensatorów. > Nie ma nigdzie informacji o minimalnym obciążeniu, ale parametry > stabilizacji są podane w zakresie 20-100%.

Te przetwornice nie są stabilizowane. Napięcie się zmienia w zależności od obciążenia. Jak podają 10% przy obciążeniu 20-100% to należy rozumieć, że zasilona z dokładnego 5V da na wyjściu 5,5V przy obciążeniu 20% i 4,5V przy

100%. Charakterystyka w funkcji obciążenia jest jakaś traka, że na początku szybko spada do 5v5 i potem liniowo do 4v5
Tyle, że 250 omów to 10%. Moim zdaniem pozostawał ładunek po wyłączeniu > napięcia. >

Ja uważam, że chodziło o nie przekroczenie pewnie dopuszczalnego 5v5. Też bym dał (po sprawdzeniu) coś koło 5-10% - nie lubię marnować prądu :). P.G.

P.S. Coś się serwerowi nie podobało (Header line too long) więc wysyłam jako nowe ogłoszenie.

Reply to
=?windows-1250?Q?Piotr_Ga=B3ka?=