Re: obwód R-C

Dnia Sun, 27 Dec 2009 22:12:11 +0100 na fali pl.misc.elektronika stacja

> identifikator: 20040501 snipped-for-privacy@onet.eu nadala: > > > dzięki, mam taki problem, w układzie scalonym są dwa wejścia CS (chip > > select)... jedno aktywne 1 drugie 0... podczas włączania i wyłączania > > zasilania dzieje się tak, że oba mogą znaleść się w stanie aktywnym i mogą > > poprzestawiać rejestry... istnieje na to jakiś sposób? > > Tak - jedno na stałe podłączyć jako aktywne, a drugie sterować z szyny > adresowej procesora - tak się zawsze trobi i to działa. Zapewne ten > układ ma wejście RESET - użyć go (razem z postałymi RESETami innych > układów) do zerowania impulsem na tyle długim aby zasilanie było już > stabilne.

Z tego co pisza w datasheet CS1 i /CS0 to dwa rozne sygnaly. CS1 pelni funkcje resetu i sygnalu "low power", /CS0 to "enable" dla szyny adresowej (czasy setup i hold, napiecia progowe takie same jak dla adresu).

/CS0 powinien byc wiec sterowany z dekodera adresow. CS1 moze byc podlaczony do globalnego resetu np. do dzielnika RC glownego zasilania (sam uklad powinien miec osobne zasilanie np. bateryjne).

-hob

Reply to
hobgoblin