dwa sprzetowe UARTy w '51 i C

Witam,

Dnia 13.06.08 (piątek), 'Dino' napisał(a):

Ja przez UARTa większe ilości danych wysyłam tylko przerwaniami - tzn. funkcja zaczyna proces wysyłania, ładuje pierwszy element ciągu/tablicy, a reszta "robi się" w przerwaniach zgłaszanych przez UARTa, gdy ten skończy nadawać. Tym samym dane są wysyłane/odbierane, a program (pętla główna) leci dalej.

Z resztą, sama obsługa UARTa jest banalnie prosta - wystarczy ładować rejestr. Nie wiem po co tu jakieś printfy i podobne kolumbryny (choć istnieją wersje mniejsze/szybsze o mniejszych możliwościach...). :) No chyba, że zależy Ci na specjalnym formatowaniu.

Reply to
Dykus
Reply to
Greg(G.Kasprowicz