Re: Miernik wychy?owy

"Blau" po niemiecku to niebieski. punkt to chyba kapujesz - wiec chyba wiesz

> dlaczego obok tej nazwy widnieje niebieska kropka... > > pozdro > BryQ

Święta prawda... Dawno, dawno temu przywiozłem z Targów Poznańskich stertę prospektów. W jednym z nich na okładce i przy opisach telewizorów, sprzętu grającego itp dumnie wyróżniała się duża niebieska kropa i napis " MODRY BOD" i dalej oznaczenie modelu. Nie od razu wpadłem na pomysł, że to Blaupunkt - Czesi przetłumaczyli na swój język nazwę własną producenta !!

Reply to
w.mak

Użytkownik snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@d42g2000prb.googlegroups.com...

No wiesz - czasy sie zmienily i producent moze miec nazwe z kilku "krzakow".

Nie tlumaczyc ? :)