Re: karta pomiaru temperatury

> No to standardowy zestaw 1-wire i DS18S20, zakres -55-+125 stopni. Jeden

Gdybyś zdecydował się na rozwiązanie na DS1820 lub podobnych elementach nie mających obudowy, to mogę zaoferować powyższe czujniki w fajnych metalowych obudowach. Jeśli jesteś zainteresowany - oferuję też integrację całości z dedykowanym sterownikiem i interfejsem do PC. Profesjonalnie, z gwarancją.

Pozdrawiam,

Reply to
msmolnik.fims

snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Wrzuć gdzieś zdjęcia i ceny - może będzie więcej zainteresowanych. Np. ja. :)

Reply to
Adam Dybkowski