Re: Kabelek do kary sieciowej PCMCIA (schemacik po³¹czeñ)

A> musisz powiedzieæ jaki typ kart PCMCIA, bo np 3com to ma jeszcze

A nie wiesz przypadkiem czy to byl tylko kabelek, czy jakas elektronika w srodku?

Pzdr, Tomek Koprowski

--
Life is as bad as you make it be
Reply to

Mam taki schemacik dla PCMCIA 3 Com EtherLinkIII i wys³a³em go na adres mailowy.

Reply to
Wibi