kabelek RS232 do siemensów

Troszkę głupie pytanie: czy kabelek na RS232 do Siemensa S55 można tylko po zmianie wtyczki wykorzystać do Siemensa S35? Właśnie wszedłem w posiadanie takowego dla S55 ale póki co posiadam jeszcze S35 a nie chciałbym niepotrzebnie ciąć kabelka, który być może wykorzystam za kilka miesięcy, po zmianie telefonu.

Reply to
badworm

badworm napisał(a) w wiadomości: snipped-for-privacy@badworm.pl...

O ile pamiętam do x35, M(T)50 były nieco grubsze wtyczki. Ale rozkład sygnałów chyba podobny. Z napięciami też nie powinno być problemu. Gorzej w drugą stronę: C35 tolerował (przynajmniej u mnie i znajomych) 5V ale już S35 nie (ekran robił się ciemny - na szczęście efekt odwracalny) Tu sprawdź/zapytaj: alt.pl.mobile.siemens pl.misc.telefonia.gsm

Reply to
Arek