Re: Jeszcze raz procesy ....

Pewna komputerowa aplikacja wysyła sygnał o przekroczeniu danego stanu

> poprzez odpowiedni syganł dźwiękowy. > Ja chce zrobić tak, że wtedy gdy gra, ja otrzymuje powiadomienie SMS-owe.

W takim razie to chyba ta aplikacja odtwarza dźwięk, możliwe że przez wywołanie funkcji wyświetlającej okno dialogowe z odpowiednim parametrem, albo sama z siebie.

Nie wiem, jak to pod win jest, ale może dało by się założyć hooka na funkcję PlaySound i wtedy można sprawdzić jaka aplikacja ją wywołała i jaki plik będzie odtwarzać. To wymagało by zapewne uprawnień administratora, czy też uruchomienia programu jako usługi, ale może się udać.

Reply to
shg