Re: Jak zrobic zrodlo (ograniczenie) pradowe na jednym NPN?

Palnik to IFK120 (120Ws), kondensator ma 2500uF i po błysku zostaje na

> nim ok 40V. Satysfakcjonowałby mnie czas ładowania powiedzmy 6s, ale > nie 30...

palnik IFK120 ma maks. ca. 8-9W srednio, czyli przy 120J energii pojedynczego blysku nie wolno nim walic czesciej, niz co ca. 15s. 30 sekund to sensowna praktyczna wartosc, zeby lampy nie dusic zanadto. Innymi slowy: lapy precz od ladowania.

Reply to
Marek Lewandowski