Re: jak utrwaliæ jako dowód informacje na web

> W biuletynie UZP jest/ma obowiazek byc publikowane ?

Mozesz sprawdzic czy w archive.org sie nie pojawilo.

maja laga dosyc sporego i nie zawsze w równych odstepach sciagaja stronki ale mozna sprobowac. Dosyc trudno czlowiekowi z ulicy bylo by podrobic to co tam sie znajduje.

Poza tym tylko notariusz albo policjant. Na tyle są wiarygodni ze beda wartosciowi w trakcie wyjasniania sprawy.

Reply to
ptoki