Re: Jak przerobic Monitor z 15 Pin na 9Pin?Pros

się trochę poprawię. Ta karta zwała się jakoś S-EGA czy podobnie, ale miała wyjście analogowe i rozdzielczość 640*480. Te różniste karty doprowadzały mnie zresztą do szału, bo wtedy (znaczy w 1986 roku) dorabiałem w firmie, która sprzedawała biblioteki graficzne. Co się jakaś karta pojawiła, to dłubałem do niej drivery do DOSa i Unixa.

co ty tu będziesz uczył ojca dzieci robić ;-) Pewnie, że znam. Nawet jeszcze potrafię na nim liczyć. Na egzaminach wstępnych na uczelnię kalkulatory były zabronione, tylko na suwakach wolno było liczyć, a ja liczyłem na nich szybko ;-) Widać jesteśmy takie same dziady ;-)

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

To mi sie przypomnial wynalazek (chyba) IBM. Nazywalo sie "costam-EGA" i bylo takie, ze monitor stal w pionie (znaczy kineskop byl wyzszy niz szerszy). Mieli to kiedys w Biazecie. Co mi sie ten monitorek podobal, w porownaniu do mojego bursztynowego Herculesa... echhh....

Reply to
jerry1111

On Behalf Of Waldemar Krzok

No to ja chyba jestem sporo młodszy, bo zdążyłem już prawie zapomnieć. Ale chyba znowu sobie sprawię jaki, bo czasami muszę odpalić komputer żeby jakiegoś drobiazga wyliczyć ;-)

pzdr Artur

Reply to
ziel