Re: Home CosFi

Lepsze niż 100%

Ale LED moze sobie migac, zreszta 28% to niewiele. > Bardziej mi chodzi o inne urzadzenia. > ładowarka do telefonu z napieciem 5.0-5.5V ? Powinna dac rade.

ładowarka telefonu nie wymaga PFC.

Router wifi ?

j.w. - sprzęt komputerowy o mocy poniżej 75 W.

Procesor i tak ma chyba dodatkowy > stabilizator/przetwornice.. > Telewizor, komputer ? Teraz mam laptopa, zasilacz daje ~19V, > przetwornic w laptopie duzo ...

A tu już normalny, aktywny PFC. Z oświetleniem jest o tyle kłopot, że to się musi mieścić w małej obudowie i stąd konieczność załątwienia tego jednym elementem indukcyjnym.

> Tu masz linka do pełnego opracowanie DER-350:

Dnia Thu, 26 Dec 2019 15:03:05 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Jak pisales - i oswietlenie ponizej 25W.

Ale nie o to nam w polemice chodzi :-)

Albo i nie, skoro ma 70W :-)

Odejdziemy od E27 i E14, to sie zmieni :-)

A przeciez mozna w ogole bez przetwornicy, na kondensatorze :-)