Re: gdzie - wy?wietlacz alfanumeryczny LED z wej?c

> Jak już rozczaisz transmisję to mały problem zrobić samemu np. z

Małe pytanko a jesteś na 100% pewnień, że to ten właśnie wyświetlacz Ci padł. Proponowałbym oscyl do ręki i przemierzenie sygnałów, zasilanie etc. Jeśli na 100% padł Ci ten wyświetlacz to popieram rozwiązanie AVR + manufkaturka, taniej i pewniej, może bardziej pracochłonniej. Pozdrawiam

Reply to
misz1979