Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność

[...]

> Z dwóch przyczyn:

To czego oczekujesz? Cudu? Nie ma fizycznej możliwości osiągnięcia pełnej wydajności. Cosinus nie pozwala.

środa, 24 marca 2021 o 22:37:49 UTC+1 Pilocik napisał(a):

ależ używaj jak najbardziej - to dwa podstawowe kąty niezbędne do liczenia, no jeszcze może szerokość geograficzna lokalizacji budynku. Słońce biegnie swoją ścieżką, jego kąty daje astronomia :) Ale że 2stopnie? Niemożliwe, dr house mówił: wszyscy kłamią :-)

b.

Reply to
BudynPL