Re: Co to za element na p?ytce zasilania od monitor

po 1. raczej nie kupisz takiego dokladnie jak na foto, chyba ze z podobnego

> monitora.

Niedobrze. Może coś się jednak uda znaleźć.

po 2 . jestes pewien ze jest spalony?

Zanim zerwałem folię z tego czegoś, to była ona od spodu okopcona. Poza tym na zdjęciu widać, że są zupełnie przepalone te cieńsze zwoiki

- powiedziałbym nawet, że ich w tej jednej przedziałce zupełnie nie ma. No i przytopiony jest w tym miejscu plastik.

W 2 transformatorze wyglada OK?

Tak, właściwie na tej podstawie nabrałem przekonania.

Jest to uzwojenie WN

Hm... Czy pozostaje mi tylko szukać innego zepsutego monitora, czy jednak jakiś sklep elektroniczny może mieć coś takiego?

Reply to
temp44

Hm... Czy pozostaje mi tylko szukać innego zepsutego monitora, czy jednak jakiś sklep elektroniczny może mieć coś takiego?

z doswiadczenia wieloletniego serwisanta powiem ze sznase marne.. ja je kiedys przewijalem, gdy monitory LCD kosztowaly majatek:) ew adaptowalem inne tego typu

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Spinacz biurowy, snipped-for-privacy@o2.pl!

Nic nie dzieje się bez powodu. Możliwe że jak wlutujesz nowy, to też szlag go trafi, bo za duży prąd idzie na niego z powodu uszkodzenia/przebicia gdzieś indziej. Przebicia tranzystora sterującego nie widać gołym okiem.

Reply to
Adam Wysocki