Re: CC1000PP róznice

> Z tym modułem (jak i z samym scalakiem - moduł dodaje w końcu tylko

Czesc. Musisz przeczytac dokumentacje i napisac program. Program musi przynajmniej zapisac odpowiednie rejestry CC1000, zebys mogl cos zobaczyc na oscyloskopie - szum na wyjsciu DIO. Musisz sobie obliczyc wartosci jakie trzeba zapisac do niektorych rejestorow - jest do tego program smartRF, albo taki arkusz kalkulacyjny w XLS.

Mariusz

Mariusz

Reply to
marcom