Re: AVR TVOUT - ktory sposob lepszy

> Te uproszczenia w sumowaniu sygnału nie sa w żaden sposób szkodliwe

Ok, dzieki.

To jeszcze takie małe pytanko troszkę związane z tematem (bo modulator mam 2 wejściowy i są do niego podłączone 2 kamerki). Jak najprościej przełączać sygnał z dwóch kamerek (composite). Czyli z jednej strony mam 2 chinche a z drugiej chce mieć jeden chinch. Attiny13 + przekaźnik ? To chyba zle rozwiazanie. Ze względu na hałas i żywotność przekaźnika przy przełączaniu raz na np. 5 sekund. Tranzystor tez ma przeciez zawsze jakis opór i chyba beda straty na sygnale.

Reply to
melwin

Do tego co kombinujesz możesz też wyświetlać coś na tle obrazu z kamrey (takie OSD). Widziałem gdzieś takie rozwiązanie też na AVR i układziku do separacji impulsów synchro - ten układ był do jakiegoś modelu latającego ale już nie pamiętam gdzie to widziałem. Jeśli chodzi o przełączanie sygnału composite to jest to możliwe na zwykłych kluczach analogowych 4066. Super wygląda takie przełączanie jak masz zsynchronizowane kamery - niektóre na ~24V synchronizują się z siecią, bywały też z wejściem synchro.

Mirek.

Reply to
Mirek

Użytkownik melwin napisał:

Zastosuj klucze analogowe. Choćby popularnego CD4066.

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

O! jest - proszę bardzo: