Re: artyku? z ep 9/08

Nooo oszukany, i ja czasem sie na nich zawiodłem, bo np miało coś być na CDR

> a nie było, i czasem mi autor podsyłał jakieś brakujące pliki itp, a > ostatnio nawet jeden z autorów odnośnie ARM'ow miał w dupie , aby sie nawet > odezwać, i tak kupiłem w kiosku gazete z zainteresowanym artykułem gdzie > miało być coś dodatkowego na płycie to mam pare zł w plecy. I tak było kilka > razy. A czasem (moze się myle) były dodatki na płycie a reszte było w > internecie. A te płytki to już jakaś przesada aby dawać na 2 cdr zamiast to > samo na 1 dvd. >

Wymuszają na czytelnikach przejście na wersję z CD, bo kosztuje sporo więcej, a koszt przygotowania wbrew temu co mówią nie jest napewno tak drogi, ani wymagający nie wiadomo ile pracy, tym bardzej, że dają tam archiwalne artykły i manuale co jest albo było kiedyś dostępne w necie. Z racji, że przeważnie zależy mi na 1 czy 2 artykułach w numerze tańsza wersja bez cd była w sam raz, no ale teraz to taki pół-produkt, tak też chyba zrezygnuję z dalszej prenumeraty i przejdę na ciemną strone :)..

Reply to
jacko