Re: Antyczny Rugulator RE 52

Dnia Wed, 30 Jan 2008 21:49:39 -0800 (PST), joanna chmiel napisał(a): >

> [...]

Dziekuję za bogaty list.Przepraszam Faktycznie są to PT 100. Skalę zrobimy mierząc wzorcem i nanosząc na obecna skale zaklejoną. Już je sobie przygotowałysmy na pracowni. Rezysstyrki chcemy sobie mierzyć i dobierac, damy sobie radę. Robiłysmy już wzorzec rezystancji. Pisałysmy do LUMELU lecz CISZA.. Opiekun załozył Nam, że mamy się oprzeć na tych antycznych regulatorach. Dziekuję w imieniu kolezanek. Kasi, Eli. Janki i Zosi Joanna Chmiel

Reply to
joanna chmiel

Dnia Thu, 31 Jan 2008 11:12:27 -0800 (PST), joanna chmiel napisał(a):

Zassałem ten plik z Elektrody, jak chcesz go otrzymać mailem lub via GG to napisz tu i ci podrzucę. Jeśli chodzi o skalę, to w RE były stosowane potencjometry liniowe o klasie chyba 2,5% co ułatwia sprawę. IMO wystarczy posłużyć się jakąś techniką fotograficzną by wykonac skalę. Np. narysować w jakimś programie do grafiki wektorowej (Corel?) i wydrukować na laserówce na twardym papierze. Przy zachowaniu należytej staranności powinno się nie pogorszyć klasy regulatora.

Reply to
Jacek Maciejewski