Re: alarmy samochodowe z pilotami radiowymi

keeloq'a nie da sie w ten sposob wylaczyc , bynajmniej nie slyszalem o zlamaniu tego systemu kodowania , jakies stare MC27xxxx motorolki mialy staly kod wiec mozna bylo przeprowadzic taka operacje

z ktorego to roku ten PE ?

Pozdrawiam Mariusz K.

Reply to
Mariusz K.

Wednesday, August 27, 2003, 11:07:47 AM,Marek Kaprynski nastukał(ła):

MK> Hehe... ale w tym celu misisz byc z max 2m od nadajnika i w kierunku jego MK> swiecenia - trudne do uzyskania. Zegarki z pilotem Casio zostaly momentalnie wycofane ze sprzedazy po tym jak okazalo sie ze przy ich uzyciu zostala skradziona wielka ilosc luksusowych samochodow - glownie mercedesow, posiadajacych alarm na podczerwien.. To bylo glosne jak cholera - nie slyszales?

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=
27 Aug 2003 12:52:23 +0200 jednostka biologiczna o nazwie snipped-for-privacy@wp.pl (Łukasz Bolesta) wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Przyznam sie ze ja tez nie slyszalem. Ale zastanawialem sie dlaczego tak nagle zniknely.

Reply to
BLE_Maciek
Marek Kaprynski