Re: 3.3V 150mA z pakietu 3xNi-MH

Przetwornica bardzo fajna, podoba mi się, ale czy jakąś podobną

> przetworniczkę mógłbyś polecić, lecz dostępną w farnellu? > Muszę coś z ich oferty wybrać. > > Ten NCP1410 fajna sprawa, ale w PL go nie widzę. Tak na szybko znalazłem > MAX1705/06. Też ciekawie wygląda. Tylko cena nie zachęca, no chyba że > przetworniczki w takich cenach stoją. Jakoś ostatnio się nie interesowałem.

Ceny układów maxima są u nas bardzo wysokie, przynajmniej jeżeli kupujesz małą ilość. Znalazłem układ LM2621, jednak jego osiągi przy takiej pracy są dosyć przeciętne, ale cena dużo niższa niż MAX1705/06. W związku z tym nadal szukam czegoś o lepszych parametrach łatwo dostępnego i nie za drogiego.

Reply to
gnz