Python + VCD

Cześć.

Mam zrzut pewnych stanów logicznych, w pliku VCD. To taki popularny w świecie języków HDL format, w którym są sygnały i ich zmiany w czasie.

Jest jakaś bibliteka, w Pythonie, pozwalajaca na wysokopoziomowe poruszanie się po danych w tym pliku? "Daj event po lewej na sygnale A" albo "jaka jest wartość sygnału B w czasie X" itd.

Jest np:

Ale to jest tylko tokenizer, nie zawiera wysokopiozomowego poruszania się po bazie.

Jest wiele projektów Python+VCD, ale to albo jakieś zabawki do wizualizacji, albo parsery. A mnie interesuje api typu kursor, event, czas, wartość.

Może ktoś znalazł takie cudo podczas zabawy z FPGA? Wiem, optymista ze mnie ;)

Reply to
heby