Pytanie o adapter do ładowarki

Witam,

Dostałem ładowarkę do baterii tyle, że ma ona wyjście typowo amerykańskie. Muszę więc kupić jakąś przejściówkę i tu mam do wyboru dwie opcje: a) zwykła nakładka na wtyczkę za 1zł dzięki której będę mogł podłączyć to urządzenie do naszego gniazdka b) konwerter który zamieni napięcie 110V na 220V z tym, że o wiele droższy

jaką opcję wybrać? czy do ładowarki wystarczy tylko zwykła przejściówka czy trzeba kupić ten konwerter? będę Wam bardzo wdzięczny za pomoc tymbardziej, że w tym temacie jestem kompletnym laikiem : D

Pozdr! Piotrek

Reply to
Piotrek

Przeczytaj co jest napisane na tabliczce znamionowej, a konkretnie jakie napięcie zasilające. Jak jest 110-230V AC (w co wątpię, chociaż zdarzają sie takie urządzenia), to wystarczy zwykła przejściówka, ale jeśli 110V AC, to tylko i wyłącznie konwerter.

Pozdrawiam

Reply to
wo

Już spieszę z odpowiedzią : D jest dokładnie coś takiego:

Input ~100-240V 50/60Hz 4.8-8.5VA 3W Output 1.4V 400mA x 2 160mA x 2

W tym wypadku starczy ta przejściówka? Dobrze skumałem?

Aha ... jeszcze jedno pytanko. Czy ma znaczenie w przypadku takiej ładowarki jakie baterie do niej kupię? Np czy naładuje mi zarówno 2500mAh i 3800mAh? Oryginalnie dołączone były do niej baterie 2500mAh ale się kompletnie rozładowały i muszę kupić coś nowego czyt. bardziej pojemnego.

Link do opisu ładowarki:

Również i dziękuję za odpowiedź!

Reply to
Piotrek

Użytkownik "Piotrek" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:fp9il8$2bqs$ snipped-for-privacy@opal.icpnet.pl...

Dobrze !

RTFM

gdyby się powyższe nie udało, to trzymałbym się 2500 prawdziwych 2500 mAh

Włodek

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk