Pytanie dot. Komparatora

To schemat:

jest brak co jest zle ? - aby na wyjsciu pojawil sie jakis potencjal.

To poczatki mojej zabawy z elektronika. Za pomoc serdeczne DZIEKI

Reply to
Janusz Z

"Janusz Z" napisal:

JAKIŚ się pojawił (0V) :) - a tak serio - podciągnij wyjście przez rezystor 1k do zasilania, twój "problem" nazywa się "wyjście open collector". GRG

Reply to
Gregor

Jak nie widzisz co tam jest, to se kup lupe. Jak juz Masz. To nic Ci juz nie pomoze.

Reply to
Janusz Z

Janusz Z przemówił ludzkim głosem:

Zapomniałeś Sokole Oko o podciąganiu na wyjściu.

Reply to
Zbych

Ogladalem note katalogowa, i schemat ukladu - dopatrzylem sie tranzystora na wyjsci i kapnelem, ze cos jest nie tak z moim ukladem. Szukalem ptwierdzenia bo mam dzs jeden uklad i nie chcialem go zniszczyc. WIELKIE DZIEKI ZA POMOC - SPROBOWALEM - WIEM ZE CALY UKLAD GRA .Jutro montuje w miejscu przeznaczenia. Pozdrawiam grupowiczow. jestem HEPPY

Reply to
Janusz Z