przetwornica 12VDC/40VDC

czyli +/-40V

5A*40V*2 = 400W. przy 70-80% sprawności to by było około 500W - 600W z akumulatora, czyli około 50A. Nie zrobisz, jeśli nie masz sporego doświadczenia z przetwornicami. A jakbyś miał, to nie pytałbyś o schemat...

sam schemat nic ci nie da, bo to jeszcze trzeba UMIEĆ zrobić (to nie jest to samo, co zrobić wzmacniacz 10W ze schematu, bo nie tylko połączenia się liczą, ale jeszcze trzeba to odpowiednio zbudować).

Reply to
Marek Lewandowski

dwie możliwości: a) nie wkładać b) odpowiednią przetwornicę zakupić. Gdzie - nie wiem, bo po drugiej stronie Odry mieszkam i rozeznania brak (gdzie by to TU kupić, też zresztą nie wiem)

Reply to
Marek Lewandowski