Przetwornica 12V - 230V godna polecenia

Ano właśnie...

W tam - będziesz się babrał w lutowanie tego maleństwa? Niedługo wystawię uniwersalną przetworniczkę i kupić całą za cenę LM2675 w TME ;->

Nie - zamiatam wszystko, jak się tylko pojawi ;-P

Nie dokumentacji a specyfikacji - szyna, chaakterystyki elektryczno - czasowe, funkcjie BIOS-u. Przypominam ze sam BIOS byl prawnie chroniony - nie mozna bylo za darmo skorzystac z programu produkcji IBM. Ale specyfikacja byla, szybko konkurencyjne biosy napisano.

Reply to
Dariusz K. Ladziak

malenstwa? skoro kiedys musialem wlutowac, wylutowac i z powrotem wlutowac MAX1676 w obudowie uMAX co sie udalo (przezyla i plytka i scalak) to z SO-8 mialbym sobie nie poradzic? ;-)

jak bedzie taka gotowa na dwa luxeony 1W polaczone szeregowo zasilana z 12V za 20zl to bede zainteresowany ;-)

najwyzej poczekam az znajomy bedzie zamawial cos w TME ;-P

Reply to
Michal Baszynski .

A nie taniej wyjdzie jednego 3W? Na Alledrogo widziałem ostatnio chyba LuxeonIII Emitter za 40 PLN...

17.90 + VAT na sztuki...

mam jeszcze przywiezione kiedys, kiedys z Anglii..

Reply to
Michal Baszynski .
Reply to
adam z Bialystok

From: "adam z Bialystok" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>

To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Friday, April 01, 2005 7:35 PM Subject: Re: Przetwornica 12V - 230V godna polecenia (troche dlugie)

hmmm... w moim samochodzie chyba nie będzie przeszkadzał :-)

dlaczego nie prostokąt? przecież w 90% pójdzie to na zasilacz elektroniczny: mostek, kondensator. Rozważam nawet przetwornicę z wyjściem napięcia stałego 300V. Tylko jakiś układ głupotoodporny....

Ideałem byłaby przetwornica włączająca się po włączeniu obciążenia.

Władysław

---------------------------------------------------------------------- Startuj z INTERIA.PL! >>>

Władysław Skoczylas

Władysław Skoczylas napisał(a):

Być może chodzi o wartość skuteczną i szczytową napięcia na wyjściu przetwornicy.

Uważaj na urządzenia z wbudowanymi wyłącznikami po stronie sieci - długo nie pożyją(wyłączniki), szczególnie w obwodach zasilaczy impulsowych.

Reply to
badworm
Reply to
adam z Bialystok
[...]

Nieprawda. Równie dobrze pracuje z czystym prostokątem. Ale z czystym prostokątem bardzo źle pracują prostowniki obciążone kondensatorami. Zresztą prostowniki obciążone kondensatorami to w ogóle paskudztwo dla transformatorów - bez względu na kształt przebiegu.