przepusty przez ekran

Mam cyfrow± syntezê, któr± chcia³bym zaekranowaæ. problem w tym, ¿e wychodzi z tego (oprócz sygna³u w.cz.) oko³o 10 przewodów do prze³±czników itp. Normalnie, to bym je pu¶ci³ przez kondensatory przepustowe i mia³ spokój, ale nie bardzo mam miejsce. czy s± jakie¶ bardziej moderne metody - np "drabinka przepustów"? - po prostu taki zespó³ kilku C w jednej obudowie. A mo¿e s± jakie¶ lepsze sposoby? MAc

Reply to
MAc

Osobnik MAc nabazgroli³(a):

A mo¿e ekranowany D-SUB ? widzia³em takie co maj± za³kowicie obudowe metalow±

--
VSS   http://www.lasershow.pl
http://www.plfoto.com/zdjecie.php?picture=633036

ostatnio rozkrêca³em ustrojstwo do zastosowañ medycznych z procesorem na burcie i tam zrobiono przepusty miêdzy czê¶ci± cyfrow± i analogow± przez dziurki w ekranie (izolowany kabel z na³o¿on± i przyklejon± lakierem pere³k± ferrytow±). W innym miejscu, ale tu miêdzy dwoma czê¶ciami cyfrowymi (procesor i te¿ jaka¶ synteza, ale wychodzi m-cz do 20kHz) sprzê¿enie jest normalnie przez kondensatory SMD na p³ytce, a przylutowany ekran ma w tych miejscach szczeliny.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

U¿ytkownik "MAc" napisa³ w wiadomo¶ci news:d6cbil$4tm$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

taki

Je¶li 10 kondensatorów przepustowych to za du¿o (10 x 0805 ko³o siebie daje co¶ ko³o 20mm) to Murata robi po 4 kondensatory przepustowe w jednej obudowie 1206. Trzy takie zajm± co¶ ko³o 12mm. P.G.

Reply to
Piotr Ga³ka

VSS napisa³(a):

;-) wszêdzie jeste¶ ;-) nie chcê, ¿eby mi szumy z syntezy po kabelkach wy³azi³y do RX. Sygna³ miêdzy syntez±, filtrem i mieszaczem bêdzie puszczony koncentrykiem i spinany SMA wiêc nigdzie nie bêdzie niepotrzebnie w³aziæ. No ale jestem uczulony (mo¿e niepotrzebnie - mo¿e to ju¿ nie tak jak z ttl'i) na ¶mieci cyfrowe, i zawsze pakowa³em kilogramy kondensatorków przepustowych. Tym razem mam po prostu za ma³o miejsca, wiêc szuka³em innej metody - ale mo¿e po prostu nie ma sensu siê tym przejmowaæ.

MAc

Reply to
MAc

Waldemar Krzok napisa³(a):

zapomnia³em o tej metodzie, dziêki

MAc

Reply to
MAc

Piotr Ga³ka napisa³(a):

wychodzi moje niedouczenie. W ogóle nie wiedzia³em, ¿e s± przepusty smd. wstyd, idê googlaæ MAc

Reply to
MAc

Osobnik MAc nabazgroli³(a):

hie, hie

Jarek zrobi³ syntezê w plastikowym pude³ku, pod³aczli¶my to do analizatora i ¿adnych ptaków, do RXa tez podpinali¶my i spokój, popatrz na Digirexa, tak p³ytka sterownika z synteza jest na jednym laminacie, spójrz na zdjêcie:

sterownik odzielony jest kawa³kiem blaszki od czêsci analogowej. ¿adnych ekranów.