przekaznik elektroniczny AC 24V

Witam

Potrzebuje zakupic kilka szt takowych przekaznikow prad obciazenia max 2A , prad sterujacy do 25 mA napiecie sterujace 5V z procka Prosze o jakies namiary sprawdzonych i dostepnych typow W TME sa jakies Sharpy ale one pracuja bodajze od 80V AC Musze sterowac cewke stycznika ( 24V AC ) zalaczajacego trafo zgrzewarki a nie chcem stawiac przekaznika bo sie wyklika w rok czasu :-)

Pozdrawiam Mariusz K.

Reply to
Mariusz.K.(R2D2

Dnia Tue, 4 Jul 2006 16:10:24 +0200, Mariusz.K.(R2D2) napisał(a):

Nie wyklika, nie wyklika. A elektroniczny ci się popsuje i na stałe włączy obciążenie ;)

A jeśli nie, to może zmień stycznik na taki z cewką 230VAC albo od razu daj odpowiedni SSR trójfazowy, np.

Ja takie stosowałem do grzałek. Duży radiator muszą mieć, prawie 2V spadku napięcia przy kilkudziesięciu amperach - jest co rozpraszać :)

Pozdrawiam Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz