Przejsciowka COM/PS2

Potrzebuje rozpisane piny do takiej przejsciowki jak w temacie. Mam na płycie głównej złącze PS2 (z dokumentacją) Chcę włożyć śledzia z gniazdem COM do komputera i podłączyć to pod PS2. Oczywiście posłuży to do podłączenia myszy.

Władysław

Reply to
Władysław Skoczylas

Jeśli masz mysz z wtykiem PS/2 i przejściówką na COM, to załóż gniazdo PS/2. Jeśli masz mysz nie przystosowaną do pracy z portem PS/2 (bez przejściówki), to IMHO nie ma co kombinować - nie zadziała. Lepiej kupić mysz z wtykiem PS/2 i przejść do pierwszego zdania mojej wiadomości.

Reply to
Jarek Andrzejewski

Rozumiem że mysz ze złączem COM, nie będzie ona działać pod PS2?

Mysz mogę zmienić, to nie jest problem. Ale tak naprawdę to są dwa komputery podpięte pod przełącznik na jedną mysz. W obu są teraz COMy. Muszę w jednym uwolnić COMa, więc podepnę mysz jako PS2. ale do przełącznika wchodzi COM, więc kabel komputer (COM) - przełącznik (COM) pozostaje. Nadal potrzebuję rozpiski takiej przejściówki.

Władysław

Reply to
Władysław Skoczylas

Wysyłając taki oto zestaw znaków dnia 2004-05-22 14:00 Władysław Skoczylas nakarmił(a) stado głodnych newsserwerów:

Jeśli nie masz myszki typu COMBO to zapomnij. Przejściówkę musi obsługiwać elektronika myszki. A AFAIK to samych przejściówek było kilka wersji.

Reply to
badworm

Dokładnie tak

Władysław

Reply to
Władysław Skoczylas

Teraz to zgłupiałem... Przecież biorę myszę z wtyczką PS2, wkładam na to przejściówkę na COMa wpinam do komputera na COMa i działa. Więc: Pierwszy komputer z COMem będzie tak zkonfigurowany. COM -> DB9 -> DB9 -> Przejściówka COM/PS2 -> Mysz PS2 Drugi będzie miał : PS2 -> DB9 -> DB9 -> Przejściówka COM/PS2 -> Mysz PS2 Po co mysz COMBO?

Władysław

Reply to
Władysław Skoczylas