przedłużacze z indywidualnymi wyłączn

się pojawiły w Biedronce (wyłaczniki na każde gniazdo + ogólny)

Włodek

Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:59aed544$0$15200$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Ciagle z neonowkami ? Polowa mi juz nie swieci :-(

Ciekawe .. czy taka neonowka nie zuzywa wiecej pradu niz ladowarka ? tam pradu z 1mA plynie, 0.25W powiedzmy - znacznie mniej niz ladowarka do telefonu ... ale po naladowaniu, to chyba porownywalnie, wiec trzeba wylaczac szybko :-)

i zaznacyc nalezy, ze w technologi 5G :)))

nastepny bedzie sterowany via BT

..

Reply to
Ilona

Akurat te widziałem... ostatnio w domu mam "stację ładowania" PMR-ów to i przedłuzacz wpadł mi w oko ;-)

Włodek

a beśpieczniki ma?

..

Reply to
Ilona

W dniu 05.09.2017 o 18:48, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

Budowa wewnętrzna jest bardzo "ciekawa" - odległość od siebie blaszek kontaktowych chyba nie więcej niż 2-3 mm

Czarek

W dniu 05.09.2017 o 21:19, Czarek pisze:

3mm? Świat i ludzie. Patrzę w normę EN 50124-1, dla 230VAC i przepięć 2,5kV nawet jak się przyjmie niezbyt korzystne warunki klimatyczne z pyłem i kondensacją wilgoci to minimalna odległość w powietrzu wynosi 1,5mm.
Reply to
Jakub Rakus

Standard określa przeskok 1000V/mm w powietrzu, więc taka izolacja jest ok. Nawet lepiej bo przy burzy zadziała jak naturalny iskrownik :)

Reply to
Marek

W dniu 06.09.2017 o 10:01, Jakub Rakus pisze:

Może według norm odległość jest Ok ale konstrukcja tego nie gwarantuje, że w trakcie eksploatacji nie nastąpi zwarcie.

Reply to
Czarek

W dniu 05.09.2017 o 21:19, Czarek pisze:

Możesz kupić taki:

:-)

P.P.

Reply to