prosba o sprawdzenie tlumaczenia

Dokona³em t³umaczenia nazw paramatrów katalogowych tranzystorów MOS-FET oraz IGBT na potrzeby zbli¿aj±cego siê zaliczenia z Podstaw Energoelektroniki ;-) i chcia³bym prosiæ o jego zweryfikowanie. Niestety sama znajomo¶æ angielskiego nie wystarcza do poprawnego przet³umaczenia nazw paramatrów je¶li nie zna siê ich sensu dlatego te¿ je¶li kto¶ móg³by na to spojrzeæ:

i oceniæ(szczególnie te linie ze znakami zapytania na koñcu - tych parametrów nie znam) to by³bym niezmiernie wzdziêczny w imieniu w³asnym i kolegów :-)

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066

Proponuje: Eon - turn-on switching loss - utrata energii przy za³?czaniu (???) - energia strat wlaczania Eoff - turn-off switching loss - utrata energii przy wy³?czaniu (???) - energia strat wylaczania Ets - total switching loss - ca³kowita utrata energii (???) - calkowita energia strat przelaczania td(ON) - turn-on delay time - czas opó¥nienia przy w³?czaniu - czas opoznienia wlaczania td(OFF) - turn-off delay time - czas opó¥nienia przy wy³?czaniu - czas opoznienia wylaczania

wlasciwie to kosmetyka, nie mam niestety pod reka ksiazki "przyrzady polprzewodnikowe mocy" ale moze ktos bedzie mial dostep i na szybko zweryfikuje (bodajze byla w niebieskiej okladce, miekkiej, lakierowanej z takiej serii w ktorej byl i spice i uklady scalone mikrofalowe)

Reply to
PAndy

Dnia 2005-01-17 19:08, U¿ytkownik PAndy napisa³:

Dziêki, nanios³em poprawki, czekam na dalsze sugestie. Pamiêtasz mo¿e autora tej ksi±¿ki?

--
[...]

Dnia 2005-01-18 09:42, Użytkownik PAndy napisał:

Ok, dzięki. Książkę zamówiłem w bibliotece i mam nadzieję, że jeszcze dzisiaj uda się ją odebrać tak, by nanieść ostatnie poprawki do tłumaczenia jeszcze przed jutrzejszą zerówką ;-)

Reply to
badworm