Programator równoległy do małych AVRków

Jakiś czas temu na grupie polecano coś takiego:

ktoś wie gdzie można znaleźć program AVRXP.COM do obsługi tego? Ewentualnie polecacie jakiś inny programator równoległy? Pozdrawiam Wojtek

Reply to
Wojtek

Użytkownik "Wojtek" <pirat320@wytnij_to.interia.pl> napisał w wiadomości news:ce8j8g$n0c$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

pozdrawiam;]

Reply to
Robercik

Użytkownik "Robercik" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ce90dv$sr4$ snipped-for-privacy@korweta.task.gda.pl...

Serdeczne dzięki, pozdrowienia Wojtek

Reply to
Wojtek

news:ce90dv$sr4$ snipped-for-privacy@korweta.task.gda.pl...

Czy mozesz sprawdzić pingiem nr IP tego serwera, raz weszłem na tą stronkę , a teraz "coś" (moze wirus) przekierowuje mnie na

wg adresu IP uda mi sie tam wejsc. Czy ktoś miał ten sam problem ?

Pozdr. Irek

Reply to
Irek_K