Programator ATMELi "PROGAT"-ma ktoś działający program do tego?BARDZO MI ZALEŻY!

Witam wszystkich, właśnie zmontowałem programator PROGAT wg projektu z PE 4/99 ale niestety po włożeniu procka AT89C2051 okazało się że program nie działa..... Tzn program ściągnąłem z netu (elektroda.pl) w kilku wersjach, tak oryginalnej pod DOS i Win, jak i kilka programów pisanych przez hobbystów,ale nic nie działa.Tzn program oryginalny pod win2k nie chcą się w ogóle uruchomić , mimo że sama część hardware-owa jest 100% pewnie wykonana.(wyskakuje błąd pod windą 2000- pisze w ramce0 "EPrivilege." obok jest czerwony znaczek X i program się wyłącza.) Próbowałem używać programu UserPort, który niby inaczej steruje dostępem do portu LPT , ale program "Programator procesorów Atmel" też się nie uruchamia , identyczny komunikat błędu jak wcześniej.Pod win98 ten program niby się włącza,ale jak próbuję zaprogramować procka to pisze za każdym razem, że wyskakuje błąd przy wpisywaniu n-tego bajtu, gdzie n to liczba losowa z przedziału 1 do 12. Co jest grane? Czy ktoś ma program do obsługi progata, który działa na 100%? Nie chcę się męczyć z budową nowego programatora, a i terminy mnie gonią (obiecałem realizację pewnego projektu na tym atmelku, program w asm napisany, hardware zrobione, a procka nie da rady zaprogramować :( )

Aha, moj laptop ma P3 z zegarem 600Mhz, może to jest przyczyna?(za szybka zmiana danych na LPT)

Każde info mile widziane, a jeśli ktoś ma , to proszę wysłać program na snipped-for-privacy@poczta.onet.pl- to bardzo ważne.

Z góry wielkie dziękuję, do wszystkich którzy odpowiedzą , pozdrawiam harlej

Reply to
harlej

Witam!!

Spróbuj skrócic przewód do lpt I/lub znajdz wolniejszego kompa.

Pozdrawiam Jarek

Witam, tu jest adres strony autora programu ( i modyfikacji sprzętowej)

, dodam tylko, że przewód (ekranowany) od LPT do programatora ma 1,5 METRA, a komputer ma ATHLON XP (BARTON) 2,5+ i oczywiście dopalony na 3,2 GHz. OS to windows xp prof. NIE mam żadnych problemów z programowaniem uP. To jest po prostu SUPER program.

Reply to
wlodek

harlej napisał(a):

Mam (raczej miałem) taki programator i pod systemami 2000, nt i nowszymi nie działa toto (bezpośredni dostęp do portów i system wywala program). Jedyny problem jaki miałem to fakt zastosowania jako układu '165 hct zamiast LS (czy odwrotnie, nie pamiętam jaka wersja byłą w tym projekcie). Powodowało to jakieś przekłamania w odczycie no i wywalało programowanie. Ale ogólnie to polecam programator ze strony

Jest bardzo fajny i działa pod kazdym windowsem. JEdyna trudność to to ze do zrobienia potrzeba zaprogramowac procek, ale moze gdzieś gościnnie uda ci sie to zrobić.

Pozdrawiam, Pawel.

Reply to
Paweł Hadam

Reply to