Procesory PIC, może kogoś zainteresuje.

Pozwalam sobie umieścić link do następującej aukcji Allegro:

Znajduje się tam 16 różnych mikrokontrolerów PIC wraz z programatorem ISP + przejściówka DIP. Aktualna cena 41 zl za komplet!! Jeśli nikt nie da więcej, za tyle pójdzie.

Mam nadzieję, że zainteresowani grupowicze zyskają dobrą okazję do naprawdę okazyjnego zakupu, zaś niezainteresowani nie potraktują powyższego jako spam. W końcu nie jestem handlarzem a chciałbym się pozbyć kilku gratów. Pozdrawiam i proszę o wyrozumiałość.

Reply to
dq