problem z siecią

W dniu 2017-05-19 o 22:31, sirapacz pisze:

Ale on nie ma problemów, on tylko tak pisze po różnych grupach, robi sztuczny ruch, ludzie się produkują i mu odpowiadają na rzeczy które bez trudu znajdzie w google co zostało wielokrotnie udowodnione.

Ale on tej pomocy nie potrzebuje, zobacz na jego odpowiedzi.

To też.

Reply to
Janusz

jak nie cisco to może huawei

(taki powski żart, nie wiem czy cię nie przeciąży intelektualnie, może nie czytaj bo jeszcze nam tu "zejdziesz" (model europa globalna wolność))

W dniu 2017-05-21 o 19:49, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:

ja też nie ogarniam co napisałeś do mnie - napisz po polsku

Reply to
sirapacz

ale Kolega to też z politechniki?

W dniu 2017-05-21 o 21:24, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:

nie. jaki ma to związek z poprzednim postem?

Reply to
sirapacz