problem z magnetowidem

Witam wszystkich

Może ktoś tutaj mi pomoże....otóż dostałem z UK magnetowid firmy LG, model LV720.Jest praktycznie nowy, kupiony był kilka miesiecy w sklepie. W UK działał poprawnie,a w Polsce nie potrafię znaleźć przez niego żadnych programów, skala jest od 21 do 78 chyba,przelatuje wszystkie w trybie automatycznym i manualnym i nic nie znajduje.Magnetowid ma wejscie EURO, natomiast w TV mam tylko CHINCH...sądzę że sprawdziłem wszelakie możliwe połączenia TV z magnetowidem..zastanawiam sie czy może jest konieczne jakieś przestrojenie magnetowidu...za pomoc będę wdzięczny

pozdrawiam

SD

Reply to
SD

SD snipped-for-privacy@op.pl napisał(a):

Jeśli podłączysz odpowiednim kablem Euro-cinch (w Video in i Audio in), to magnetowid powinien poprawnie funkcjonować jako odtwarzacz. Jeśli TV ma cinche Video out i Audio out to będziesz mógł nagrywać obraz i dźwięk z włączonego telewizora. Gorzej z samodzielnym nagrywaniem z własnego tunera magnetowidu. W angielskim standardzie TV są tylko kanały UHF (21-69), takie same, jak u nas. W tym magnetowidzie nie ma kanałów VHF (1-12)i "kablowych" (tzw. S- i Hyper- band). Fonia mono jest odbierana na 6.0 MHz (u nas 6.5) a Nicam-Stereo też inny niz w Polsce. Jesli chodzi o przeróbkę - bez znajomości tego dokładnie modelu trudno wróżyć. Pod tą nazwą występuje wyłącznie na Wyspach Brytyjskich. Nie wiadomo na ile "oszczędny" był producent robiąc model na konkretny rynek. Jest znikoma szansa, że wystarczy poprzez Serwisowe Menu odblokować ukryte standardy, może trzeba wstawić jakiś konwerter fonii i wymienić puszkę głowicy na pełnozakresową, odblokowując jednocześnie w procesorze możliwość wyszukiwania wszystkich kanałów. Czy to się opłaci- trudno zgadnąć. I tak najpierw musisz sprawdzić na zewnętrznej antenie UHF czy potrafi znaleźć programy (jeśli masz kablówkę nie nadającą na kanałach C21-C69). Powinien znajdować choć obraz bez dźwięku, jeśli nie jest zepsuty.

Wmak

Reply to
Wmak

Dnia Sat, 25 Dec 2004 09:45:03 +0100, Włodzimierz Wojtiu|< <wwojtiu| snipped-for-privacy@wp.pl napisał:

tak,menu jest dostępne

Reply to
SD

Dnia Sat, 25 Dec 2004 12:37:22 +0000 (UTC), Wmak snipped-for-privacy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał:

serdeczne dzięki, mimo że te fachowe terminy troche mnie przeraziły to i tak więcej światła na tą sprawę rzuciły:-))

pozdrawiam slicznie, wesołych

SD

Reply to
SD