Problem z magnetowidem Sony SLV-363 EE

Witam, czy ktoś może mi pomóc odnośnie tego magnetowidu. Wszystko robi tak jak powinien tylko obraz z odtwarzanej taśmy dziwnie skacze(chybocze, waha się na boki). Jest to widoczne tylko w górnej części ekranu. Ciekawi mnie co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?

Reply to
ka
Władysław Skoczylas

Witam. Często przyczyną takiego stanu rzeczy jest gumowa rolka dociskająca przy silniku ciągnącym taśmę. Koszt do 10 zł. , a wymiana banalna.

Reply to
Krenauer