Praca dyplomowa -materiały

Poszukuję czegoś na temat zasady działania czujnika wilgotności HIH3610 ewentualnie coś co może się przydać. Pozdr

Reply to
Darek

Darek napisał(a):

Wcześniej zrobiłem pomyłkę w emailu. Teraz jest dobrze, to jakby ktoś chciał pisać :). Należy usunąć nospam.

Reply to
Darek

Użytkownik "Piotr Chmiel" napisał w wiadomości

Eeee, a moze on szuka na przyszly rok? Tak jak ja ;>

Gdyby ktos mial cos nt. programowania USB, zarowno od strony hosta PC, jak i urzadzenia w postaci ARMa atmelowskiego (AT91SAM7S), to ja bardzo chetnie, wszystko moze sie kiedys przydac :)

A w ogole to nie za pozno - u nas (P. Slaska, AEiI) czas na zlozenie pracy to 10 wrzesnia, a przedluzenia czasu na obrone do konca grudnia tez nie sa rzadkie ;) Pozniej jeszcze zostaje skreslenie i reaktywacja na obrone ;) Ale to juz tylko dla bardzo hardcorowych studentow :D

Reply to
mIrO

mIrO napisał(a):

Heh może i troche późno, ale ja nie zaczynam tylko już kończe. Brakuje mi paru rzeczy. Mam czas do połowy czerwca no ale muszę się teraz mocno skupić :).

Reply to
Darek

mIrO napisał:

Albo dla tych bardziej zżytych z uczelnią :-) Ja się od dwóch tygodni pocieszam tym dziesiątym września, chociaż w tym roku pewnie o przedłużenia będzie ciężko.

Pozdrawiam Krzysiek

Reply to
krzych