Poszukuj? wtyku.

Witam! Potrzebuję pomocy w znalezieniu wtyku o wymiarach jak na poniższym zdjęciu:

Chodzi o coś takiego:
Nigdzie nie mogę znaleźć czegoś co by mogło pasować. Najbliżej jest wtyk żeński o zew. śr. 3mm - więc ok, ale wewnętrzna jest za duża, bo aż 1.3 mm...

Uprzejmie proszę o jakieś namiary. Pozdrawiam Michał

Reply to
Michał Augustyniak

do zasilacza? Te pierwsze to w fotograficznym bym szukał. A to drugie - w sklepach elektronicznych.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

No tak, tyle, że kabelki ps-synchro są męskie, a ja potrzebuję żeński, więc co najwyżej mógłbym jakiegoś starego zenita rozebrać.. może przy jednym urządzeniu ma to sens, ale przy >10 już nie... Niestety.. nigdzie ani takiego wtyku, ani gniazda...

Reply to
Michał Augustyniak

Michał Augustyniak schrieb:

w fotograficznych bywały przedłużacze do flashów. Przynajmniej jak stosowaliśmy tego typu gniazda. Potem przeszliśmy na SMC, bo tych foto za ch... nie można było dostać ;-)

Czasami bywają też stopki międzymordzia do flashów z kablem.

Waldek

Reply to
Waldemar

Waldemar napisał(a):

Faktycznie chyba dam sobie spokój. Jacki też są ładne. Dzięki.

Reply to
Michał Augustyniak