port USB

Witam Czy może ktoś mi powiedzieć jak zachowa się port USB w komputerze gdy będzie obciążony prądem 500mA.

  1. przejdzie na stabilizację prądu.
  2. wyłaczy się
  3. inne. Dlaczego pytam. Kupiłem myszkę radiową A4techa i ścierwo to pobiera koło 500mA prądu z USB Efektem tego jest, że raz się uruchamia i działa normalnie, a innym razem jest padnięta. W komputerze miałem ustawioną opcję oszczędzania energii na portach USB teraz jej nie mam. Czy można przypuszczać, że dalej będę miał loterię z załączaniem się myszy?

Zbyszek

Reply to
zbyszeks

snipped-for-privacy@poczta.onet.pl schrieb:

oficjalnie, o ile enumeracja była poprawna, możesz ciągnąć 500mA, czyli jest w normie. Kwestia, czy mysz się poprawnie przedstawia. Jak pobór prądu przekracza 500mA, to faktycznie urządzenie nie musi działać i z techniczno-prawnego punktu widzenia nie jest urządzeniem USB.

Waldek

Reply to
Waldemar

Waldemar napisał(a):

Można by podłączyć zasilanie z dwóch portów USB. Prawidłowo było by wymienić mysz na sprawną.

Reply to
PKi

PKi schrieb:

wtedz masz 600mA do dyspozycji, chyba, że enumerujesz oba porty.

Waldek

Reply to
Waldemar

No niestety to najnowszy wyrób A4techa R7. sama mysz jest OK zadbano o jak najmniejszy pobór prądu z baterii, lecz cóż z tego jak nadajnik jest do d....y. będę ją chyba reklamował. Myślę jeszcze o obniżeniu przez np. diodę napięcia na USB. Czy to ma sens?

A jeszcze jedno mysz nie ma żadnej ładowarki.

500mA pobiera sam nadajnik
Reply to
Zbyszek